Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за катализатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Питане за катализатор

    Имам питане за катализатор мога ли да го сваля и да сложа права тръба,и колко са 1 или 2? Колата е алфа ромео 166 2.4 2005г.

  • #2


    Имаш 2катализатора.1ви-я след турбината и 2рия горе/долу по средата на колата.Може разбирасе с права тръба.фи-65,70 но нека се изкажат и колегите с 2,4ки.Ще се отпуши колата и ще чуваш турбината като разтоварва а, и петакаа ще звучи още по добре.
    Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
    New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

    Comment


    • #3
      Вместо "права тръба" по-добрият вариант е да ти "изтърбушат" DPF(или както се нарича) филтъра.

      Доколкото ми е известно "изтърбушването става, като на практика отдолу се разрезва, сваля се този филтър(мисля е керамичен) и се разпробива с бургия/свредел, така че се прави "права дупка" през филтъра/керамиката.

      След това се монтира обратно и се заварява/запоява с електрожен/оксижен.

      Така когато ти го гледат на технически преглед визуално всички ще изглежда ОК.Иначе ще е много явно.

      Резултатът е същият като с "права тръба/генерация".

      Ако ще сваляш ауспуси/филтри, то е добре тръбите след приключване на процедурата/заварката и преди монтажа обратно, ако държиш на външния им вид да ги боядисаш с термоустойчива боя- има светъл металик, има черна гланц и мат. Сребристият металик е ефектен, но не е работата толкова в ефекта, колкото в това да предпазва от корозия, защото тези тръби са отвън и отдолу и зимата и лятото са подложени на атмосферните влияния и при дъжд и сняг са мокри.

      Боята е термоустойчива до 800 градуса по целзии(wery well марка).Почистваш добре (ако има ръжда премахваш я с каквото трябва) със спирт или разтворител от мръсотиите, чакаш да изсъхне и пръскаш на няколко пъти да станат няколко слоя .Горе долу през 10 минути пръскаш.

      Боята изсъхва максимално бързо в сравнение с 90% от боите, а на първото магистрално каране става "бетон", тъй като след изсъхване иска 20-30 минути около 160 градуса, но и температурата на ауспуха става.

      За 10.50 лева флакон спрей е идеална. На доста коли отдолу ауспуха поради нагряването му и пръскането с вода по време на дъжд, сняг или мокро време тръбите на ауспусите ръждясват преждевременно.

      Желая успех в начинанието.
      Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 13:50.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment

      Working...
      X